Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортно гърне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Днес махнах гърнетата и сложих само тръби.Майстора като чу какво искам ме попита дали не съм луд,но след като я запалихме си призна че подобен звук не е чувал и то от дизел.Значи има един уникален звук като превключваш от 1ва на 2ра все едно има BLOW-OFF клапан.При по-големите предавки вече не се чува.Доволен съм,имам си някои съмнения.Ефтина интервенция и то с успех.Остана да си взема един накрайник и е на шест.
    ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
      Аз съм с ремус и вътре в купето почти не се чува, за разлика от вънка, което ми харесва. Но брат ми също има ремус на неговото Ситроенче Саксо и направо не се стои вътре, главата ти ще се пръсне от бученето... трябва да влизаш с пакетче дъвки да ти се отпушват ушите Не знам каква е причината за огромната разлика в шума.
      147-цата и Саксото са много различни във всяко отношение, вкл.изолацията на купето. 147-цата е много по добре шумоизолирана.Това е основната причина според мен

      Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

      Comment


      • #18
        колега как само траби си сложил всичко си махнал цяла траба ли как без никакво гарне нямали да има някав резонанс за 2.4 става вапрос



        mod edit: "ъ" се намира на клавиша с латинско "С"
        Last edited by fiore; d.m.y г., 10:42.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от toshi...9 Покажи съобщение
          колега как само траби си сложил всичко си махнал цяла траба ли как без никакво гарне нямали да има някав резонанс за 2.4 става вапрос
          Ами отряза се катализатора от двата края и на негово място се завари парче тръба и на мястото на крайното гърне по същия начин.Днес слагам един накрайник и съм готов.За резонанс незнам но се получава един много готин(гърлен звук при ускорение,при еднакви обороти не се усеща разлика
          ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

          Comment


          • #20
            тя по принцип си вади готин звук гали лекичко ушенцето аз имам само отзад гьрне и доста обажда да ти кажа над 2500 об

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от GoPlay Покажи съобщение
              Аз на мойта вече съм без никакви гърнета само тръба от турбото до края, само един накрайник ми сложиха за да е по-красиво. Звука е много приятен не можеш да разбереш, че е дизел колата когато е на обороти, а и когато е във ОБОРОТИ също...
              Колега би ли направил едно клипче, защото наистина ми е много интересно какъв ще е ефекта от заместването на всички гърнета с тръба, особенно при Дизела.
              Поздрави

              пп: надявам се по скоро да го чуем
              Last edited by Veloce; d.m.y г., 12:01.
              АR 146 '97 Junior 1.4 TS Totaled
              AR 156 '99 1.9 JTD
              Mercedess-Benz E 270 CDI '01

              Comment


              • #22
                Колеги и аз съм само с тръби сега, за 40 лв се получи нещо супер готино. Като изрежа първата до 4000 оборота и сичкото народ са чуди самолет ли пада ..Лудница е отвсякаде иначе като си караш на 2 оборота и си ги поддържаш и ти е затворен прозореца грам не се чува в купето, така че се получи перфектното спортно гърне и то на супер цена. Утре един як накрайник ще му заваря и после ще направя клипче. След 2500 турбината яко свисти абе нямам думи. Обикалях днеска на отворен прозорец само и само да я слушам
                AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                Comment


                • #23
                  Направи клип преди и след монтажа на накрайника
                  Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                    Аз съм с ремус и вътре в купето почти не се чува, за разлика от вънка, което ми харесва. Но брат ми също има ремус на неговото Ситроенче Саксо и направо не се стои вътре, главата ти ще се пръсне от бученето... трябва да влизаш с пакетче дъвки да ти се отпушват ушите Не знам каква е причината за огромната разлика в шума.
                    А какви и колко други гърнета имаш.Да видя кога ще имам време да заснема клип на звука на моята.
                    Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                    Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                    Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщение
                      А какви и колко други гърнета имаш.Да видя кога ще имам време да заснема клип на звука на моята.
                      Ами до колкото си спомням... са си всичките гърнета не знам на брой колко са, но при първа възможност ще направя снимка. Цяла генерация е според мен.

                      Comment


                      • #26
                        Ето го клипа... http://www.youtube.com/watch?v=U6lq-_dPCFY
                        Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                        Comment


                        • #27
                          Хаха, бах таа "спортна" тръба, добре се чува, в ниските е кат камьон.
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                            в ниските е кат камьон.
                            Нещо лошо да има в това? Браво колега, много як звук вади като за дизел. Наистина гали ухото , и на светофара като те чуят определено другите ще имат 1 на ум.
                            АR 146 '97 Junior 1.4 TS Totaled
                            AR 156 '99 1.9 JTD
                            Mercedess-Benz E 270 CDI '01

                            Comment


                            • #29
                              Не, няма нищо лошо, дори ми харесва, както съм писал по-горе.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment


                              • #30
                                Xaxa верно малко мяза на камион но звучи някак "мускулесто" http://www.youtube.com/watch?v=HK9w7wIK4OU
                                Ето я и моята макар че на клипче не може да се чуе като хората как турбото свисти като пуснеш газста, но забележете накрая докато спре турбото след исзгасен двигател прилича на прахосмукачка ).. Ама си ми прай кефа и особено като я стъпя на 1-ва 2-ра и имам чувството че излитам..
                                AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                                Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                                AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                                Comment

                                Working...
                                X